Med posten.....

Förra veckan damp det ner en riktigt glad överraskning i brevlådan!
 
Två nya kok/bakböcker!
 
Från förlaget Kakor & Monster. Det ena var en barnkbok för barn:

Jag har fått den äran att kika igneom dessa båda skatter och självklart är jag redan baksugen! Äldsta sonen fick idag syn på boken ovan och utbrister:
 
"Jag vill baka! Men oj vad svårt att välja vad jag ska göra först, för allt ser så gott ut". Snacka om bra omdöme!
Så nu är han iväg på sin första inköpstur, alldeles själv med slantar på fickan.
 
Han hade svårt att välja mellan alla godsaker men först ut blir nog alla de smarriga muffinsen, eller cupcakes som de kommer att bli med alla godsaker ovanpå. Om ni blir lika baksugna som jag och sonen, så tveka inte att köpa hem denna bakbok. Ni hittar den bkand annat på denna sida:
 
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9197979244
 
Den andra fina boken var:
 
Den har hittills fungerat som kvällslektyr. Kan dock meddela att snålvattnet redan började sippra efter andra sidan. Vilken fin bok!!!
 
Kan lova att den blir en kär vän genom julen för mig! Vill ni också ha den i er ägo så finns den här:
 
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9197979236
 
Baka på!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0