Drömkåken - Villa Villekulle goes extra allt!

Äntligen kom jag iväg till ett efterlängtat ställe - Drömkåken. Att dessutom få göra det men en god vän och ingen tidspress, är verkligen att rekomendera.

När ord blir överflödiga så låter jag bilderna tala för sig själva. Se och njut!








Hoppas jag får möjlighet att åka hit snart igen!!! För er som blir mer nyfikna kan jag rekomendera deras hemsida: www.dromkaken.nu

Kan berätta att deras kladdkaka med Polly.......var VÄLDIGT god. =)
Fyndade också en servis med 12 koppar och fat för en ynka hunka. Ye!!!
Extra + för personalen som var väldigt trevliga och serviceminded!

Jag ger dem  
av 5 möjliga cupcakes.


Näst intill oslagbart enligt en Bullninja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0