zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Är inte alls sugen att skriva om sömn.

Men de är det enda som finns i mitt huvud nu.

Jag måste sova mer.

Lillbrallan är sjuk och kulmen var nog i natt.

Han vakande och var ledsen ca 4-6 gånger i timmen. No kidding.

Utan att överdriva har jag sovit rejält stötvis genom natten. Känns i dag som noll timmar. Han var så varm och ledsen hela natten. Stackars liten och sjuk. Inte lätt.

Men sympatin och empatin för honom gör mig inte piggare.

I natt sove rjag inne hos stobrallan. Sambon gick över som en sömngångare vid midnatt och i natt
gör jag den resan över lilla hallen.

i dag fortsätter jag gå i mina mysbyxor......känns nästans som om jag e sjuk ja me. Fast de är jag inte.

Storbrallan och sambon är nu på kalas på Lekrymden. Så lillis och jag e själva och grottar in oss. Laddar för en nypa frisk luft när de andra kommer hem...

zzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0