Utökning av......ökade ut....

Idag ökade jag ut lite i löpsteget. Fick dragkraft och energi av K. 

Vi tog oss an en runda som hon, men inte jag sprungit förut. Gick riktigt bra tyckte jag. Kanske var det 6 km?

Känns så bra att vi började spåna på om vi inte ska ta och anmäla oss till en löptävling till.
Så nu spånar vi lite om vi ska ta oss an Tjejmilen eller något annat lopp som heter IForm-loppet.?

Ja....de känns bra att ha ett tydligt mål att öva mot. Behöver mål och framförhållning. Särskilt när man arbetar och lägger ner tid på något.

Hum.....känner att jag strävar mot tydlighet. He he.....Undrar varför? (ni som vet min arbetssituation förstår nog varför)

Men de kan va helt okej att va i limbo också. Eller uppkastad i luften ett tag. Bara man inte stannar där för länge. De är inte bra.

Rent av skitdåligt.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0