Svinnet

Fick en ny idé idag. Eller ikväll.

Skulle ta lillbrlalan i vagnen och springa en halvmil...lite drygt. Ville förena nytta med nöje för den lilla.

Sprang som jag skulle och de funka. Inte opimalt för jag har inte någon bra löparvagn, men de gick.

När vi kommer in på vår uppfart, märker jag att Olle bar ahar en sko.

Stolpe ut, tänke jag då. Började springa tillbaka.

Ser ingen sko. Springer lite till.....börjar sedan att gå. Ingen sko i sikte.

Går hela vägen jag sprungit. Ingen sko.

Vad har hänt??

Ingen liten sko någonstans. Någon har tagit en liten sko eller sparkat undan en liten sko.

Så flera kilometer senare, men ändå ingen sko.

Mamman fick några kalorier mindre att bära på och Olle fick en sko mindre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0