Söndag

Tjohej!

Naj så pigg är jag väl inte men piggar eän i går. Sovit ganska bra i natt så huvudet är lite mer amed idag om jag säger så.

Såg en bra film i går. Bröllopsfotografen. Lite humor, lite tragik, lite kärlek ja....lite av varje. Skilldrade i alla fall bra hur människor kan vara. Som när man tror att man är så himla öppen och mottaglig och förstående och så visar det sig att det är man inte alls.

Ja de var bra.

Idag ska jag ut och röra på mig lite. När båda barnen har varit sjuka (Olle är fortfarande inte helt ok) så blir man ganska bunden här hemma. Jag har några gamla triggers från förra gången jag var föräldraledig, som gör sig påmind om jag är hemma innaför husets väggar för mycket.

Då måste jag ut och få luft under vingarna

Idag ska det även inhandlas en present till svärmor som fyller år. Vet precis vad hon vill ha så de ska hon få. Sen väntar grillning och fika hos den ikväll.

I morogn är det jobbet som gäller. Ja.....jag ska gå dit alltså. Inte bara jobba hemifrån (de har blivit ganska mycket sådant sista veckan)

Ser i alla fall fram mot att få jobba och träffa kollegorna. Bra männsikor i ett bra hus! Även fast de är halvkaos på sina ställen så gillar jag allihopa ändå.

Japp! Nu ska jag övertala Storballan att hänga på mig ut så att sambon kan va hemma med den lilla!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0