Fikamaraton

Hade inte alls tänkt fika idag. Inte alls faktis.

Men när jag hörde att grannen var sugen på förmiddagsfika och att bästa M var sugen på att komma över, så what the hec, tänkte jag. Vispade ihop kladdkakemuffins i ett vips och så fikade vi.

På eftermiddagen blev de fika igen.
En annan granne och hennes son kom över (planerat, vi ville föra ihop våra söner som säkert kommer bli bra kompisar).

Hon hade med sig mitt älsklingsfika - kladdkaka!!!! Mums. Fikade igen

Sen efter middagen så kom min mostter från Åland. Hon hade med sig Ålänska munkar och kallspaderbulle. Mums. Fikade igen.

Så......tror jag får hoppa kvällfikat.

Eller vad säger ni?




Kommentarer
Postat av: Camilla

Det tycker jag inte!

2010-05-26 @ 15:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0