Dagarna går i ett

Tiden tickar på......

Sova (om de går) upp, frukost, klä på alla (ja inte sambon då som går till jobbet så tjusig varje morgon), dagis, Olle sova, dricka koppen med kaffe, vara ute, hinna umgås med de bästa, hinna prata med jobbet, hinna jobba lite, laga lunch, äta......

NEJ ibland blir jag så less på allt.

Idag så tog jag "ledigt" från att vara hemma med alla bestyr.

Kompisen och jag sågs nere på stan och strosade och gjorde fynd. Hämtade god, fatastisk mat och åt och njöt och pratade. Mycket bättre än att hänga och plocka tvätt.

Sen var jag utomhus tills det var dags att laga middag.

Nu sover den lilla och den stora ligger i sängen och vickar på sin lösa tand. Vick vick.

-Mamma!!!! Om jag sväljer tanden  i natt....(med ledsen och nästan grinfärdig röst) då måste ni säga till tandfen att jag ändå vill ha en guldtia!!!

Mamman lovar att framföra detta.

Nu ska jag snart smita ner och mumsa i mig årets första rabarberpaj!!! Slurp!!!

 

 

Bjuder även på lte bilder av mina "Brallor"

 


Kommentarer
Postat av: Mary

D e sunt att bara ruttna på vardagen o alla dess måsten o bestyr, gör man INTE det är man inte riktigt frisk anser jag:) Nä, livet ska ju levas glatt, vi måste stanna upp o se vart vi e på väg,välja väg o må bra i valet, känslan att slitas itu är tuff men viktigt är det att ha roligt på vägen vilken väg man än väljer. En sån här dag längtar till att vi drar in till söder o strosar se lite goa människor picnicar lite, smårkillarna kan va me..osv osv, du hajjar;) Finfina bilder! Pöss M

2010-05-19 @ 20:58:34
Postat av: mia

Jätte fina barn ni har Kram och hälsa alla

2010-05-21 @ 15:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0