Vinterpromenad och besök på Danderyds sjukhus

Har just kommit in från en prommis med Olle. Han slog till och sov hela tiden medan jag prmenerade på i snön och vinterkylan. Skönt för honom!

Men nu är han vaken och snart hungrig, så de blir ett kort inlägg. Ska äta lite lunch och sen kommer sambon hem och så ska vi iväg till Danderyd för ett återbeök hos läkare och sjukgymnast. Jag känner mig lugn men ändå lite orolig. SOm alltid när vi ska dit. FÅr sådana flashbacks av vår första tid där, som inte är särskilt rolig och tänka på.

Ändå tycker jag att de går bättre för varje gång. Men de känns ändå som att vi ska dit och så ska de kolla på Olle som under en lupp och så ska man få ett besked eller en dom. Huuuu.

Nu ska de fixas lite lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0