Unicef

Nu har jag betlat in extra till Unicef. Vi är världsföräldrar i Unicef sedan ganska länge och själklart var de på plats tidigt i Haiti. Men nu har jag stillat mitt samvete lite och betalt in ännu lite mer pengar än den vanliga summan varje månad.

Har väl hittills bara bidragit med mindre summor och denna inbetalning var väl ingen högvinst direkt men de räcker ganska långt ändå. Till en massa reningstabeltter och första hjälpen väskor.

Jag kan nästan inte läsa, har faktis inte läst särskilt mycket om Haiti och katastrofen. Mår så fruktansvärt dåligt av det som hänt. På riktigt alltså. Jag brukar kunna ta det mesta men den här gången går det inte. Vet inte om de är för allt som hänt med Olle och att jag bär på en grundoro.....?



Olle är glad som en sol just nu...men inte särskilt sugen på flaskan längre sen han fick smak för mat. Så nu ska jag ner och laga lite gröt!

Olle just nu medan jag skriver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0