Stick, fisk och fika

Nu har Olle fått sitt vaccin. Hoppas hoppas han inte blir dålig av det. Men vi vågade inte chansa att inte ge honom när vi ska ut och resa till land där det är ganska stor risk att svinisen går + att inga andra är vaccinerade så smittorisken är hög.

Har blivit bjuden på lunch idag. Så himla trevlig toch skönt att få äta hos någon annan. Blir inte så ofta. Är ju mest hemma med mina småbrallor. Så jag njöt verkligen. Sen var det itne en lugn stund eftersom tre under året och en på fem och en på fyra gör rätt mycket väsen av sig. Men jag var i rätt sällskap om jag säger så. Skönt att inte behöva känna sig jobbig. De är lätt tatt göra det i sällskap utan barn och barnförståelse.

Helgen blir lugn. Ska försöka komma i väg och träna i morgon. Sedan mys med familjen . Ev lite firande av ett av mina "fadderbarn" som fylller 11 år i morgon. Vad tiden tiden går fort! Kändes som han var lika liten som Ville nyss. hum...åren går fort!

Sen på söndag blir de nog fika med en kompis. Känns som om jag har mer saker inplanerat men minnet sviker ibland. Tur att jag åt fisk i går. De ska ju va bra för minnet. =)

Jo någon som har bra recept på fisk som inte smakar fisk? =)

Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0