Stel nacke = napratpatbesök

Aj aj......den onda nacken börjar gå över men huvudvärken ger sig inte. Det blir ett besök hos naprapaten. Den tjej som jag brukar gå hos är mamma-upptagen så jag går till en annan som också är bra.

Få se vad jag får för bedömning. Jag tränar och håller igång men nacken är envis. Skuldror, nacke och axlar är inte bra. Men de brukar faktis bli bättre när en naprapat får ge dem en omgång. Hoppas på det i alla fall. Som grädde på moset så har Olle vakant och vill ha nappen ett otaliga gånger i natt. Ingen bra kombination kan jag upplysa om.

Trots stelnacke och huvudvärk begav jag mig ner på stan på förmiddagne och inhandlade en present till lillebror som har fyllt år. De vankas fika på söndag och då ska han bli lite uppvaktad. Blev nöjd med inköpet och hoppas de passar honom i smaken!

Idag blir det lugnt. Räknar ner timmarna till naprapatbesöket. Sen en soft kväll. Igår körde jag aerobic för första gången. Riktigt kul var de!! Tyckte jag fixade koreografin hyfsat i alla fall. Så de blir till att boka in sig på nästa måndagspass igen! Skojsigt!

Well.....allt för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0