Sisådärsöndag

Nja...inte den bästa söndagen i mitt liv om jag säger så. Inte alls särskilt rolig och givande. Men alla dagar kan inte var det heller.

Jag vet att jag är en positiv människa....men ibland är det svårt när alla runt omkring en gnäller, är trötta, mår dåligt eller bara är tysta och sura. Då känns det ganska trist att förösöka vara positiv. Det känns liksom som om det inte passar in.

Men allt är inte nattsvart. Det fanns bra saker med denna söndag också.

1. Jag var ute över en timma med både Olle och Ville. Skönt med frisk luft

2. Jag fick en liten promenad  och prat med "grannfrun"

3. Jag lyckades göra en smarrig OCH nyttig pizza, helt i GI anda.



4. Jag är nu själv hemma och ska börja kolla på Flickan som lekte med elden (med ett stopp för "En annan del av Köping")


Så.....summasummarum - söndag = sisådär så när som på ovan punkter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0