roligheter

Ikväll ska jag på tjejmiddag till Sthl. Hos en kompis som jag träffade under min socionomutbildning. Ska bli himla trevligt. 11 st tjejer och god mat. Kan inte bli fel.

Jag tycker de är kanon att gå bort och inte känna så mycket folk. Alltid kul att träffa och prata med nya människor. Tyvärr ska jag nog ta bilen, så inget glas rött för mig. Eller ett kanske man kan ta ett precis när man kommer? Vet att de tar ca 3 timmar för ett glas att gå ur kroppen (arbetsskadad inom området)

Roligt ska de bli i alla fall. Jag är nyss inkommen fårn en tur ute. Jag och killarna har varit och åkt skridskor. De har spolat upp en liten bana i området bredvid vårat...så himla prkatiskt! Så vi var där en timma och körde lite hockey, lite åka runt runt och så vidare. Skönt väder var d eockså. Inte bitande kallt utan nästan värme! tror de är 3 minus. Perfekt för skridskoåkning!

Nu ska vi laga lite lunch. Jag käkar Tom Ka Gai soppan från i går. (liten försmak för vad som komma skall) och Ville får något annat. Olle har käkat kalops på burk. Är lite lat när de kommer till att göra egna pureér. Har gjort någon gång. Frukt går bra .Men annars har jag kört på med burkar.

Så....om ni inte hör något mer idag så får jag uppdatera er om tjejmiddagen i morgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0