Mer energi

Idag känns det lite bättre. Småskrotat hemma under en del av förmiddagen. varit och slängt allt som jag sopsorterar på Norpan och tittat in hos mamma.

Hämtat Ville på dagis och käkat lite mellis. Olle e nöjd och Ville e nöjd. Då blir allt så mycket enklare.

Ikväll ska jag träna på friskis. Ett medelpass kl 17.30 . Sen blir det hem och ta de lugnt. Mitt sundare leverna har så smått gett ett första resultat, vilket är skönt. Det går inte fort, men det är inte heller meningen. Bättre att de går långsamt och ger bestående resultat. Kan inte påstå att jag varit säskilt sugen på godis och fikabröd än. Men de kommer. Det kommer komma en tid då jag inte gör annat än drömmer om god kladdkaka, morotskaka och annat gott. Eller en påse plockgodis. Mmmmm...

Ska nog inte skriva så mycket om det heller. Då kanske jag blir sugen. =)

Tjipptjopp!


Ett minne blott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0