Masserad, ultraljudad, strechad, knäckt och knådad

Japp! Nacken har fått sig en omgång av naprapaten. Känns redan bättre. Men oj vad den fick stå ut med. Fast så farligt var de faktis inte. Kollade upp mina ena axel också. De är nog en inflamation där. Fick det förklarat för mig....hade något namn också men det har försvunnit från minnet redan. Det lät som en liten larn ungefär. =)

Tjejen jag brukar gå till men min nacke, är mamma-upptagen så jag gick till en som jag besökt förut. Han är bra. Trevlig och rolig också. Det bästa är att det också verkar som om min nacke tycker det samma.

Den här naprapaten är en tränings-typ. Inte lika mycket som min vän L (som tränar hur mycket som helst) men han ligger nog nära henne i nuläget. Det visade sig att han lyfter 62 kilo i hantlar!! Hallåååå!!!

Själv tar men väl en sådär 4 kilo när man känner sig i form. =) Men snacka om att man kan komma långt med vilja,träning och fokusering. Bra de.

Fick en konstig bild i huvudet när jag låg på bänken. Att han skulle kunna lyfta två Sofie rakt  upp med sin armar. Sjukt starkt. Jag får nog jobba lite på min armstyrka tror jag. Vore ju bra att kunna lyfta Olle några år till.


Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅHH, man är omnämnd!! Man tackar man tackar!! Ja, har hunnit med 7 pass denna vecka, känns mycke bra tack!

2010-01-31 @ 21:51:11
URL: http://lisaegul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0