Lördag idag

Lördag idag. Blev väckt kl 06.00 av lillkisen. Men jag var inte alls sugen på att gå upp då. Vi låg kvar tills kl 7 då han somnade om och jag fick 45 minuters sömn igen. Gött!

 

Sambon hade varit på galej och kom hem sent. Väldigt sent. Men vi andra gick upp och käkade frukost. När han kom ner var det nästan dags för mig och åka och träna. Jag och L skulle köra ett 75 min friskis pass igen.

 

Den här gångne var det inte lika lätt. Betydligt tuffare men de gick. Då blir man lite glad att man fixar det!

 

Hem igen och fixa lite och käka lunch sen kalas hos god vän. Har trixat och fixat lite med presenten men kan inte skriva det här i fall hon kollar bloggen innan jag hinner dit.

 

Trevlig kalas var det! Födelsedagkvinnan nöjd med presenten.
Föreläsning med Martina Haag 

Ikväll det blir en film. Inglorius bastards. Typiskt sambo och hans systers stil på film tror jag. Men jag är inte så kräsen. Det blir bra.

 

Nu osar de gott från nedervåningen! Fläskfille och avocadosallad! En variant på Gino till efterrätt! Jag beger mig nedåt……..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0