fulltspäckat

Idag är det ett evigt farande. Nu sover Olle sen ska min mamma komma hit och var barnvakt medan jag och sambon kör sista svängen hos BUP.

Känns bra att avsluta nu. Det har fått tagit den tid det behöver men nu känns det som om det är sista gången.
Ska även till Bvc och göra 1/2 års kollen. Även träffa sköterska och ev ta vaccin inför Thailandsresan med Olle.

Vi andra tre i familjen var i gårkväll och "stickte " oss. Ville var så tapper och modig. Nu bheöver vi bara fyll apå en gång till så har vi i stort sett livstidsskydd för Hepatid A och B (Tvinrix).

Ikväll är det killgympa för Ville. Jag hålle rpå att jobba bort mig själv från passen eftersom jag tror de kan var nyttig för Ville i längden. Börjar idag med att sitta på bänken i hallen. Nästa gång blir det att sitta i omklädningsrummet. Han är ju van att jag är med å håller i passen, så det tar nog lite tid att vänja sig bort med detta. Säskilt eftersom han vill vara så nära mig.

Har fårstått att ni andra som har barn runt 6 årsåldern har samma liknande upplevelser av denna period.

Oj nu e klockan mycket!! Måste rusa!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Förlåt att det har tagit sån tid att svara, min lillasyster kom hem från Barcelona i måndags och idag har det varit Föräldrarcentret etc. så dagarna har bara runnit iväg! Är du ledig måndag el. tisdag förmiddag nu i veckan som kommer? Då ska det vara betydligt lugnare på schemat, så det skulle passa utmärkt! :)



Kram!

2010-01-27 @ 21:03:00
URL: http://keepfocusonyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0