Det känns idag

Det känns att jag var på ett tufft pass igår. 75 min medel. Men inte fanken var det medle inte. Mera intensivt.

Två duktiga och väldigt vältränade ledare gör att de blir tufft, snabbt, hårt och intensivt. Väldigt bra. Lite för mycket hopp för min ex.gravida kropp. men de fick gå. Nu har jag något att bita i under våren. En utmaning!

Det känns i benen att de var tufft igår. Så idag ska jag ta de lugnt. Har en del att pyssla med här hemma och så har jag ju båda killarna att ta hand om.

Till helgen skulle jag vilja hitta på något mysigt med sambon. Vi har inte gjort något ihop sedan Olle kom så de är ju på tiden nu. Ja Ikea räknas inte tycker jag. Lite sugen på att gå på bio. Kolla in Avatar. Har hört att de som sett den är så nöjda. Sambon vill nog se Snabba cash.  Få se om jag kanske kan ordna lite barnvakt och överraska honom med en liten bio.

Sen blir de hem till lillebror på söndag för lite fika och försenade gratualtioner.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0