Arg argare argast

Ibland blir vissa dagar absolut inte som man tänkte att de skulle bli. Kanske dags att sluta förvånas?

Jag blir sällan arg. Å då menar jag inte lite upprörd, diskussionslysten eller irriterad. Utan jag menar arg på riktigt. Att man tappar huvudet, inte vet vad man gör, att tankarna far hit och dit utan koll på läget över huvudtaget.

Så arg att man nästan blir rädd för sig själv.

Jag blev det idag. Superduper arg. Tappa huvudet. Totalt.

Ingen kom dock i min väg som tur var. Jo köksbordet som fick sig en känga av min stövel. Jag stod i hallen och sulade i väg stövlar och kläder in i köket. Sen kom tårarna. De sprutade.

Allt detta över egenterligen inget allvarligt. Det tog ett tag innan händerna slutade darra och jag fick be min familj om ursäkt. Då var jag totalt slut. Å då skulle jag på kalas. Jättesugen var jag på de då. Att träffa folk och vänner å så. NOT.

Men jag är inte långsint. Tvärtom. Så det rann av mig till slut.

Tyvärr fortsatta dagen att bjuda på diverse mindre roliga situationer. Men så äör det ibland. Livet är inte så där jättekul. Trist.

Nu lägger jag denna lördag bakom mig. Lilla My får krypa tillbaka för en gladare och lugnare Bullninja.

Nu stundar snart finalen i Robinson....vem håller du på?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad hände?? Blir genast mycket nyfiken!

2010-01-31 @ 21:42:41
URL: http://lisaegul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0