allt inne

Ja nu har jag äntligen fått in allt i köket som ska vara där....nästan. he he. En liten byrå som stod där har vi inte fört över än. Men de kommer inte bli några problem.

Skönt också att ha rensat ut det man inte använder samtidigt som man plockat in. Mår bra när jag rensat ut och ur skåp.

Håller på med det sista inför resan också. Ska boka de sista boendena. Men har lite lyxproblem då jag inte riktigt vet var vi ska åka efter Koh Lanta. Kollar på phiphi...men har inte bestämt oss ännu. Känns ju som ett angenämt problem om jag säger så.



Ikväll ska jag på aerobic. De var länge sedan sist. Skaka lite rumpa och dansa loss lite. Kan behövas. Går in på tredje sunda veckan nu. Funkar bra tycker jag. Får se hur magen håller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0