2010

Årets första dag!!

Känner två som fyller år, så grattis till er båda!!! Hoppas ni blir lite firade trots många som firade i går.

Vi kom hem runt 01.00. Olle hade vi fått väcka efter att ha sovit sedan kl 21.30. Men han somnade om så gott när vi kom hem. Sov till 05.00 då han käkade och sedan till kl 09.00. Duktigt bebis!

Ville e helt slut. Han somna runt 01.30 och sov till 9.30 i morse. Inte helt utsövd kan man säga. Sj är jag också helt slut. Drack inte ens igår för magen krånglade men ack så trött jag är ändå.

Fullt ös var det i alla fall! 12 vuxna och 8 barn. God mat och trevligt sällskap. Lite rörigt ibland men så är det när man umgås med andra som har barn. Det positiva är att man behöver aldrig oroa sig över att någon väsnas för mycket eller liknande för alla är på samma nivå.
Ville hade kompis att leka med hela kvällen och skötte sig i det närmaste själv. De uppträdde och hade show. Kom ihåg att jag var precis likadan när jag var liten. =)

Idag blir det hemma och ta de lugnt. Åka tillbaka och hämta lite grejer från igår som blev kvar. Plocka undan lite. Kanske ska jag städa undan lite jul medan man håller på?

Städar ni andra ut julen nu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0