Tränat

Rackarns vad jag tog i idag på spinningpasset!!!! Helt slut blev jag.....Ändå struntade jag i nedvarvning och gick raka vägen upp till gymet och körde lite armar och axlar + mage.

Vad har hänt liksom? Ja...antingen så tränar jag eller så tränar jag inte. Antingen äter jag godis eller inte.

De är de två sakerna i livet som jag är svart eller vit på. Resten försöker jag ha  balanserad och nyanserad inställning till (enligt mig själv) Sen stämmer säkert inte det heller. Ni som känner mig vet bättre än jag antagligen. Kommentera gärna!!! Behöver feedback på vad jag kan bli mer nyanserad till.

Men de känns bra skönt nu i alla fall. Ätit en massa bra mat och snart ska Ville och jag upp och kolla Innebandy.

Sen kommer barnens faster hit. Mys mys. Laga käk och kolla Mello.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0