Snö

Snö snö snö. Åter mera snö.
Kom inte ihåg sist de var så mycket snö en vinter. Å det vill aldrig sluta komma mer. Tor rpå riktigt att vi kommer ha snö i april.

Jag fyller år i april och mins att det något år fortfarande låg drivor kvar när jag hade kalas och skulle hoppa långhopprep.

Så kommer de vara i år med. Prisa vare Thailand och att jag slipper ett tag. För nu börjar jag bli less. Brukar älska snö och vinter. Men nu e de nog liksom.

Ville ville cykla idag. Han som varit inne sen i onsdags för at than varit sjuk. Så han tog fram cykeln och hjälmen och cykla till farmor och farfar (inte sj utan vi var även med). Snacka om något fel med bilden. De var många som höjde på ögonbrynen när han kom cyklandes. Int elika roligt när de var oplogat. Då fick han dra den fram.

Å han som hostar så. Inte kul alls. Envis hosta. Olle snorar på. Jag suger med NäsFridan och han snorar. MEn annars är han på ganska gott humör. Ålar och har sig.

Jag hoppas på Thailand nu. Sol och värme coh så bort med alla förkylningar. Komma hem lite mer utvilade, bruna, goa och utvilade. Kan känna att jag sätter mycket hopp till Thailand nu. Som en frälsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0