Sjukling

Olle är sjuk. Kom precis hem från barnmottagningen. Ingen öroninflammation som jag trodde.

Det enda han sov bra i natt var mellan 4.30 och 5.30. Resterande tid från 19.00 i ågr kväll var han ledsen var 10 minut. Hela natten.

Ni som följer bloggen kan då räkan ut att jag sovit ca 11 timmar sedan i fredags. Funkar ändå. Hur bra man nu kan funka utan sömn. Kan tänkamig att jag inte borde ta några viktiga beslut just nu. Inga beslut över huvudtaget kanske.

Får vagga, leka, vyssa, roa och bära Olle genom dagen och natten. Eller natten får sambon ta förresten. Jag hade natten som var.

Ville ville inte gå till förskolan idag heller. Gråt och tårar och "snälla jag vill inte gå". Som varje måndag ungefär. Han går så lite på dagis. KOmmer inte riktigt in i det. Men ack så viktigt att han får gå och träffa jämnåriga och leka och lära. Hemma med mig är han så mycket ändå. Men visst är det tufft när han är ledsen.

Ska hämta honom snart. Borde stoppa i mig något att äta. Annars kanske man svimmar också. Av både utmattning och brist på energi av mat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0