Ryggpanik

Pang! Eller snarare som att bli stucken av en kniv i ryggen.

I natt när jag satt mig upp och skulle ta Olles napp på sängbodet, högg det till i ryggen. Panik. Nej nej nej nej....Kändes som den gång jag fick ryggskott.

Nu på morgonen känns det itne lika farligt längre. Men ont gör det. Fattar inte vad min rygg försöker säga mig. Jag tränar för att den ska bli glad och jag äter bra och rör mig. Varför gillar den bara inte läget?

Får ta de lugnt idag och känna in. Känns som om något sitte rmellan skulderbladen. Fasiken också. 


Kommentarer
Postat av: Krullsidulls

Tänk vad allt och alla gör livet besvärligt för dig mellan varven. Och inte ens din egen rygg kan du lita på... Tänker på dig min bästa!

2010-02-02 @ 08:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0