passport please

Ryggen verkar nu ok. Inte bra men ok. Kanske sträckte jag till den ? Om man nu kan sträcka ryggen...får kolla med naprapaten..

I dag har jag fått lite gjort i alla fall. Fixat lite hemma och sen drog jag och Olle i väg och hämtade hans pass. Så söt!!!! Det står i passet att innehavaren inte själv kan underteckna med sin underskrift. Hur gullig tär inte de?

Han kanske kommer tycka det är mindre roligt när han är 5. För nu måste han ha samma pass tills han är 5 år. Kommer nog växa till sig lite mer än de 70 cm över havet som han mäter nu. =) Ville är ändå rätt lik sig från sitt pass som han fick som 2 åring. Vi får se med Olle.

På väg hem från polisen så stannade jag för en snabb-kaffe på min arbetsplats. Blev kvar i 2 1/5 timma. Blev bjuden på både fika och lunch. Så trevliga kollegor man har. De gullade med Olle och beundrade allt han gjorde och hur glad han är. Han i sin tur blev så glad med nya ansikten och att alla ville leka med honom.

Sen bar de iväg och hämtade Ville från förskolan. Nu ska vi äta mellis och surra med mormor Svea lite grand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0