mys mys mys

Haft en bra dag. Även fast Olle inte varit så sugen på att leka på golvet mer än korta korta stunder, så har alla fått sitt idag. Tror jag.

Var hemma hela förmiddagen tills mamma kom och hälsade på. Jag och Olle åkte ner på stan och gjorde lite ärenden. Då fick Ville mormor helt för sig själv i 1 1/2 timma. Skönt tyckt han och ställde upp lego i hela huset som de skulle leka med.

Jag hämtade Olles Pussgroda-body från MeandI och kunde inte låta bli att köpa en Superman-body från Lindex. Hade en liten kupong som snart skulle gå ut. Konstigt de där med kuponger som bränner i plånboken. Man är ju nästan tvungen att använda dem. Smart smart markandsföring och få oss konsumenter att köpa.


Brukar inte köpa stereotypa barnkläder, men Olle är verkligen en superman. Han kommer passa fint fint i den.

Provade även en baddräkt. Kan inte påstå att det är särskilt jättestort utbud av badkläder nu. Men en svart baddräkt finns alltid. Känner att jag gärna vill han en med mig. Kommer ha bikini, men ibland är de skönt med baddräkt också.

Hann även med en del andra ärenden innan vi drog oss hemåt men äppelmunkar till Ville.

Väl hemma skickade vi hem mormor och sen lekte vi en stund innan jag började fixa lite fredagsmysmiddag. På Villes begäran blev de tacos. Å ett eller kanske två glad rött till mamma. =)

T kom hem tidigt och vi kunde äta tillsammasn. Tyvärr var inte Olle lika nöjd med det upplägget så vi åt ganska fort. Sen var det bingen för Olle och storebror tid för Ville. Vilket innebär mys i soffan, lite godis, Barda på tv och mamma och pappa på varsin sida. Alla nöjda.

Nu ska jag snart gå ner och göra T sällskap i soffan. Kolla lite OS och sen " Solsidan".

I morognbitti stundar spinning kl 9.45 till Nettan!!!! Kommer bli så bra! Hon väldigt inspirerande och man tar i som sjutton på hennes pass. Sen en vända upp på gymet och låta få magen och armarna en genomgång.

Well....nu...over and out.....soffan here I come!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0