Majskrokar

Måste köpa in mig på ett lager majskrokar tills vi åker till Thailand.
Olle är helt galen i dem. Mest för att han kan äta dem själv tror jag. De är verkligen bra och ge honom när man själv vill få i sig mat. Så kan han vara nöjd och sitta och pyssla och äta med dem.

De börjar dra ihop sig snart. Han redan lagt fram och fixat med Olles kläder. Villes har jag koll på. Mina egna är de värre med. I somras var ju jag med barn och hade inte vanliga sommarkläder. Men ska rota fram lite och sen tänker jag köpa lite nytt i T.

Börjar bli riktigt laddad inför resan och ser bara de som är positivt, även fast jag vet att de inte är någon "semester" att resa med en 7 månaders. VIll e är så stor nu så sista två åren vi varit iväg har hela familjen kunna ta de ganska lugnt och kopplat av. Är helt inställd på att de kommer var mycket pyssel med Olle med mat, värme och sova och tidsskillnad. Det väldigt väldigt positiva är att vi är hela familjen som kan hjälpas åt samt att vi reser med en annan familj som har barn i samma ålder. Så kan mammorna få lite egentid till tex massage. Oj vad jag ska bli masserad!!

Nu vill jag åka.....NU!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0