Lunch på stan, en rolig inbjudan och bacillerna

Provade nya Café Kulan idag. Helt ok ställe. Kanske inte så mysigt men fräsht och fint och trevlig personal. Rymligt också. Tur när man har barn och ska äta.

Himla trevligt var det i alla fall och träffa S. Det blir inte så ofta så när vi får till en träff har vi mycket att prata om. Tiden rinner iväg och vips var kl nästan 13 och det var dax att hämta herr Storbralla på dagis.

När vi kom hem hade han fått post. Oj oj vad spännande! Kanske en kalasinbjudan? jojo...minnsan. En dagiskompis som fyller 6 och har kalas på söndag. Så nu har vi planerat presentinköp och tackat ja till inbjudan.

Det kommer bli fullt ös i helgen. Först min tjejmiddag och sen hem till mamma där killarna sover...sen därifrån på kalas med Ville. Misstänker att jag inte får lämna honom och sedan gå, utan vara kvar och vara med i innebandymatchen som utlovades. Men det ser jag fram mot. Lite innebandy är heller aldrig fel.

Sambon är förkyld....han var det för 2 veckor sedna och precis när allt gett med sig kom den tillbaka. Sönerna och jag har klarat oss bra. Min mamma ligger nerbäddad och är förkyld och har feber. På dagis härjar magsjukan. Voine voine.......Jag känner en liten förkylninsbacill som vill gripa tag i mig.....Häck väck säger ja!!! Inget ska få förstöra min tjej-helg, Villes kalas-helg och sambons fjällen-helg........men ni hör riskerna va? Så har ni lite extra god feel-good ebergi att sända - var god sänd =)

Bacillen Arne som vill åt mig - BORT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Krullsidulls

Sänder lite extra "god feel-good ebergi". Men du menade kanske energi så jag skickar lite extra sån oxå! Kram min finaste!

2010-02-09 @ 15:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0