Jobbe

Har precis haft möt emed min chef. Pratat om återgång tillbaka tilljobbet.

Den 12 april, då är jag tillbaka på 10 timmar i veckan!!!Jobba en heldag och lite hemifrån : Passar mig perfekt.

Men oj vad det är rörigt på jobbet. Omorganisationer, sprickor, grupperingar och missnöje. Inte säskilt positit med andra ord.

Men de reder sig nog. Med tiden. Men mycket jobb för att få de bra.

Jag kommer i alla fall koncentrera mig på det förebyggande arbetet. Det som jag jag brinner för. Ibland är det jobbig tom man brinner ensam. Då kan man bränna ut sig. Men har man bara någon som man får energi av och tycker lite samma sak är viktigt och spännnande så kan man uträtta underverk.

Inte för att målsättningen är att uträtta underverk, men jag vill göra skillnad. Skillnad till det bättre. Det måste var målet. Att få andra att känna att "det händer något", det blir bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0