Jag gjode det igen

Fick till en fiskrätt. Faktis inte så tokig. Bäst hittills (andra försöket) Smaka helt ok. Nästan gott faktis.

En variant på lax med citron, röd pesto och parmesan. Ville gillade det också! Men han äter nästa allt jag lagar. Tacksamt. Ibland säger han " det här var inte min smak" men äter ändå. Idag åt han upp allt och sa sen.."lite för starkt men gott ändå"

Då känns det ändå värt att prova nytt!!

Nästa gång får det blir en vit fisk. Ska vara lite lättare att få bort fisk-smaken på dessa...har jag hört ;)

Idag har jag och pojkarna varit på stan och gjort lite ärenden. Sen lunch hos M och hennes minsta. Alltid så skönt att slå sig ner hos henne i köket och bara vara. Ingen stress och inget jobbigt. Bara laddande.........Har tappat lusten för en del små energtjuvar. Tillsammans tror de att de är starka men då vet de inte att de har med en av stadens positivaste människor att göra!!!

Så "hit me"bara!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0