buskul

Måndag , here I come!!!

Är inte alldeles utvilad (men vem är det som är småbarnsförälder?) men måndagen känns riktig tbra. Har tvättat lite, käkat lunch och Olle är på bra humör. "hittade" en bortglömt klädlåda med massor av bra kläder som Olle kan ha efter Ville. Bra inför Thailöandsresan. Vill inte skaffa nytt då allt kommer bli förstört av salt och sol och tvätt.

Men de roligaste av allt är att min "jobb-hjärna" har vaknat till liv. Skrämmande kanske en del tycker, men jag är laddad!

Klurar på nytänkande lösningar, nya sätt att arbeta och diverse som har med jobbet att göra. Bollar idér och tänker högt med bra människor. Ska snart även träffa chefen. Kan vara bra :) Så att alla är med tåget vill säga.

Så...."grattis Norrtälje - ni kommer få mer av......"Ungefär som Dressman reklamen. Mer än så kan jag inte avslöja. Det vore för mycket. Men lovar att återkomma när planerna sätts till verket. Något annat finns inte. Där kan jag vara så envis att jag ser till att få som jag och andra vill. Det gäller bara att vara smart och prata rätt språk med rätt personer.

Oj vad sådant är viktigt att jag fått erfara. Har många exempel på att ordens makt spelar roll. Hur man säger saker. Hur man säger och till vem man säger. Gäller verkligen att hålla tungan rätt i munnen. Så de försäker jag göra.

Veckan som kommer bjuder på mycket. Träff med vän i morgon på nya cafét i stan. Prat med bästa bästa i telefon varje dag . M i like you a lot!!!!

Trevlig middag på torsdag med sambo och vän. Sen drar han till fjällen (fest hela kvällen) över helgen. Då slår man till och har tjejmiddag på lördag!!! Tjoho och klackarna i taket. Barnvakt och hela grejen. Är så laddad!
(bara lite nervös för att Olle ska sova borta , de kommer gå så bra så bra.....easy bara nu lilla Bullninjan)

Så fullrulle hela veckan lång!!!

Keep in toucht!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0