Tvärtemot



























Skynda och köp den!!!!!Finns på Gå till BokusEndast 161 riksdaler


Själv är man bjuden på release-festen nästa vecka!!!!

Vaffådådå...undrar ni kanske då.

Jo för jag är med på ett litet hörn i boken. Har inte läst det själv ännu men vet ungeför vad de handlar om. Mallig är jag i alla fall för att få var med.

Om ni är nyfikna så köp boken.

Den kommer garanterat generera många skratt.

En annan liten historia att bjuda på är:

Scen: I badkaret i badrummerpå ett hotell i den kungliga huvudstaden. Son och mor badar ihop.

Mamman: Nej nu ska jag tvätta håret!

Sonen: de kan jag göra! Ja e jättebra på de förstår du.

Mamma. Å va trevligt!

Sonen börjar schamponera och duscha och massera hårbotten och duscha ännu mer...Väldigt mycket vatten överallt. Sen i med balsam och duscha ännu mer....Mamman myser och har de gott. Mamman vill dela med sig.

Mamman: å va de är härligt när du hjälper mig med håret. De är så mysigt tycker jag. Jag älskar när man håller på med mitt hår.....å så älskar jag massage.....

Sonen:....mmm........jag älskar inte precis att tvätta håret och massage......jag älskar andra saker.

Mamman: Vad älskar du?

Sonen: hum....ja älskar mina Gormitis...å så älskar jag att handla saker.....å att ha en massa pengar.


End of story





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0