söndag

Dagen har löpt på bra. Varit ute mest hela tiden och skrotat omkring. Inte varit säskilt tugnt eller jobbigt på något sätt.

Äldsta storbrallan och sambon åkte och storhandlade och införskaffe ett par nya gympadojar att möta våren i. Lillbrallan och jag var ute i solskenet och pratade med alla trevliga grannar.

Jag är ju som bekant ganska social av mig och skulle inte fixa att bo på landet och lugnet. Sambon skulle nog greja det bättre. Men jag gillar så att bo i radhus och ha allt nära och inom gångavstånd.

Idag var det tvätta och feja och putsa på bilarna i området. Den så kallade radhuseffekten gick nog på. Alla sotd till slut och fixade. Alla utom vi. Vi åkte och handlade istället. Sambon som är föräldraledig i morgon kommer nog ta tillfället i akt då att fixa med bilen.

Det blev grillat till middag!!!! Fläskkarré, majskolv, hallomi och sallad. Mums!!!

Jag hann med ett pass med Paulo också. Rackarns vad det tog kan jag säga!

Nu ska Storbrallan i väg på sin första fotbollsträning. Ska kolla lite vad det är för något och se om de är kul! Han går annars och väntar på NT-ligan ska dra igång. Men i väntas tider så provar han detta.

Manchester united-stället är på och benskydden packade. Spännande!!!

Jag och lillisen är hemma och ska varva ner dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0