Klasslistan och de fina orden

Idag fick Ville sin första klasslista.

18 st barn.

12 killar och 6 tjejer.

Inklusive Ville så var det 7 från hans förskola.

Känns himla bra faktis. Lagon tryggt, lagom många nya ansikten och så en kanonfröken.

En sådan där fröken som jag själv önksar jag hade när jag gick i förskolan. En pedagog som möter barnen där de är. En pedagog som är rolig, trygg, varm och lite tokig. En pedagog som klädde ut sig till stålmannen innan påsk för att överraska alla barnen.

Mamma Sofie känner sig varm o glad för att Ville ska få få i den förskolaklassen.

Idag fick jag sol och vind i ansiktet. Var ute i tre timmar coh pysslade, cyklade, vårstädade, fikade och hade de gott.

Ett extra + för en alldeles speciell person och vän som gav mig så fina ord idag. Vill dela dem mer er (även fast de var jag som fick dem)


"Jag önskar dig

tysnadens skönhet
strålande solsken,
mörkrets mystik,
styrkan i elden,
kraften i vattnet,
luftens friskhet,
jordens hemlighetsfulla stryka,

den kärlek som finns längs in i allt!

Inne i mitt hjärta finns du  - tack för det vännen min"

Right back to you my friend!!!!


Nu tar jag kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0