kalashelgen

Ja idag fortsätter firandet. Inte av mig men vi ska på kalas hos en kompis till Ville.

Kalaset är på Lekrymden. Lika bra att ta med sockor eller inneskor och en kofta. Brukar alltid vara kalld där inne. Tur att de finns kaffe och andra trevliga föräldrar.

Igår blev jag firad så man skulle kunna tro att de var jämnt. Först så kom nära och kära med blommor och presenter. Fick bland annat två konsertbiljetter. KENT och Lars Winnerbäck. KLockrent.

Så nu har man lite sådant att se fram mot i sommar! Båda konserterna är på Långholmen. Har inte varit på kosert där förut men stället i sig är ju hur mysig tsom helst. Så de komme rnog bli grymma upplevelser båda två.

Sen fick jag presentkort på nya löparskor. Tänkte åka upp och kvittera ut ett par redan idag. Å så ett par nya löparbrallor. Klockrent. Så nu e man all fit för spåret och våren!

Hela kvällen avslutades med att sambon överraskade med ett restaurangbesök! Gissa om jag blev förvånad! Tänkte att vi får väl sno ihop en lite lätt middag efter allt fikande....men då dök min mamma och upp och barnvakt och allt var uppstyrt. Så sköööönt.

Så vi begav oss ner till Gamla stans Trädgård. Bästa stället i stan, enligt mig!!

Åt och drack gott!

Så tack alla nära och kära för en väldigt bra opch mysig dag i går!


Kommentarer
Postat av: Walle

Vilken härlig födelsedag OCH vilka fantastiska presenter! Kent och Winnerbäck. Kan inte bli bättre. Sen har du börjat träna ser jag. Nu blir Uno nöjd. Vi syns om två veckor! Kram Hudik-Walle

2010-04-11 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0