Jobbat i hundranitti

Så var det igång igen! Första dagen avverkad!

Kan berätta att jag och kollegan inte hade en lugn minut (förutom när jag var tvungen att åka iväg och kolla efter en kalender/filofax) under hela dagen. Hade även arbetslunch/möte. Så 9 timmar på ett bräde!

Är inte förvånad. Hade väntat mig detta. Så kommer mina måndagar att se ut framöver. Det ser ut som om jag "bara" får arbeta 1 timma till denna vecka, då jag gjort upp om 10 timmar i veckan till att börja med.

Ja ja....de kan ju ni som känner mig se att de redan är kört. Kommer jobba mer. Vill mer, måste mer, ska mer. Kul med mer helt enkelt.

På torsdag ska jag även föreläsa på en utbildning inne i stan. Gjorde det förra våren och fick en förfrågan om upprepning i vår igen. Kul!!!Alltid spännnande att möta människor som går utbildning!

Snart hägrar en powerwalk. M kommer upp hit och vi ska köra en runda. Prata och träna samtidigt - kan de bli bättre?

I morgon fyller min mamma 75 år. Kan inte fatta. Känns som hon fyller 60. Hoppas jag får vara som hon när jag är 75.

Känns lite vemodig tockså. Min pappas 75 års dag var den sista med honom. Kan tänka mig att hon också tänker så. Men i morogn är de hon som ska bli firad.

Hon vill inte vara hemma så vi befinner oss på hemligt ställe under morogndagen och på onsdag.

Så till dess.....allt gott till er!






Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad roligt att du ska få föreläsa igen, grattis, skitkul!! Kan tänka mig att du är super duktig! Hoppas vi kan ses snart igen vännen! Kram Kram

2010-04-12 @ 20:36:37
Postat av: Jens

Hon var superduktig, jag var där sist och kan intyga! :-)



Ser fram emot torsdag!



Kram från uppdragsgivarn på killfrågor.se.

2010-04-12 @ 21:26:49
URL: http://www.killfragor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0