I´m back!

Ja här är jag igen! Ser att några trogna läsare kikar in på bloggen titt som tätt för att kolla om jag uppdaterat.

Har bestämt mig för att börja blogga igen lite smått. Bjuda in er som vill lite i vardagen.

Status just nu:

1. Sovit första bra natten sen vi kom hem från Thailand.

2: Vilket leder till lite småpyssel och undanplockning och fixande och donande från min sida.

3. Fortafande abstinens efter värmen och solen och livet i Thailand. På riktigt alltså..Inte bara sädär lite lätt som man kan sakna en utlandsresa när man kommer hem. Utan riktigt jobbigt tråkigt och asvärdelöst. Så at tman bli låg. Å hallå....en Sofie som är låg är ingen vanlig Sofie. Men jag ska råda bot och bättring.

4. Förkyld familj. Alla i familjen fick efter andra dagen hemma lite snor, lite halsont och lite stelheewt. 

5. De är påsk. Vilket innebär bortbjudna på middag minst 2 gånger i helgen. Skööööönt. Kan leka att man är i Thailand och bara gå till dukat bord. Nice.  

6. Lovar härliga bilder från Thaliland på bloggen inom kort.

7. Ser ljuset - de kommer fortare och stannar längre. Härligt.

8. Fortafande lassvis med snö på tomten. VI fick på köpet halva områdets snö från långa garaget på vår tomt när de smälte. Men de funkar de me. (ser ni...jag kan va positiv..lite i alla fall)

9. Ville tycker om att va hemma igen. På väg från Arlanda sa han: "Sverige är de bästa landet i världen. De är mitt favoritland mamma. Fast.....om ett tag vill man nog tillbaka till T igen. "

See ya soon!!


 poolwiew från Lanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0