Country kan va bra



Låg i sängen och gav Olle välling när de här tre sköna tjejerna väckte mitt intresse. Vet sedan förut att de kan sjunga. Men rackarns vilken bra låt de levererade i dag! De körde en låt på Godmorgon Sverige och de sjöng rakt in i hjärteroten på mig.

Country kan va cheesie, country kan vara usel. Men den kan också var bra. I mina öron var de bra i morse.

Låten handlade om att lämna, bli lämnad och att hur man än gör så går inte smärtan över. Så är de ibland. Sårad och lämnad med oerhörd smärta.


Kommentarer
Postat av: Melle

Tack :D mycket bra sagt :) det ska jag absolut tänka å det känns lite bättre redan :D tack får dina ord :D



Stor Kram Melle

2010-04-06 @ 22:44:06
URL: http://mlundinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0