Söndagsplaner

Söndag - min sambos favoritdag! Själv föredarar jag fredagen. Då har man hela helgen framför sig och så är det ett avslut för veckan som varit. Fredag, absolut bäst om ni frågar mig.

Jaha vad händer i dag då?Jo just nu är sambon och den äldste (även kallad storbrallan) på allmänhetens åkning uppe på stadens ishall. Första gången för i år. Får se hur de går. Sonen vill ju gärna kunna allt på en gång. OM jag inte mins fel så vr det mest Gå på is som gällde sist vi åkte. Men vi får se. Idag kanske han ÅKER. =) Kul att han vill prova på lite olika saker. Skönt med lite omväxling till all fotboll och innebandy.

Jag ska försöka göra lite ärenden mitt på dagen. Dagen ska sedan avslutas hemma hos min mamma som ska bjuda på middag!! Tackar och bockar! Så skönt att få bli bortbjuden på middag. Slippa att komma på vad som ska lagas. De e de som är de jobbiga tycker jag. Inte själva lagndet. Det är kul. Bara "kom på nåt då".

Sedan får jag allt krypa isäng tidigt ikväll. Lillbrallan halvkrångalr på nätterna nu. Något övergånde får jag hoppas. Men de brukar ju vara så. Allt har sin tid.

Återkommer om vad som bjöds på hos mamma!

Simma lugnt!

/BN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0