Rapport från tandläkaren

Tjoho! Inga hål!!!!Men måste ta bort en tand och de kostar skjortan mina vänner! De är helt hutlösa pebgar som man betalar för att få saker gjorde hos tandläkaren. Inte konstigt att många inte har råd att gå och få sina tänder fixade. Bara undersökning och laga hål är rätt dyrt. Om man sen måste dra ut en tand eller göra något extra (då pratar jag inte om blekning o kosmetiska saker) så blir summan skyhög! Så jag är väldigt tacksam för att jag inte hade hål denna gång.




/BN


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tjoho! Såg dig allt hos tandis! Hade inga hål jag heller! Tjohoo vad bra vi är på att borsta då! Svin dyrt ändå bara för en koll som tog 10 minuter, 600 spänn! Tänk om man hade sån debitering själv!! Kram kram

2009-11-27 @ 13:36:23
URL: http://www.roslagensalternativa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0