ostämm

Hum...inget vidare just nu. Magen har just gett sig till känna igen och jag har haft en fullrulle dag.

Men jag vet bättring. Har fått tips på en bra läkare (natur) som ska vara väldigt bra. Tydligen är hon väldigt populär så jag får skynda mig så länge hon tar mer patienter.

Tills dess får jag helt enkelt stå ut. Ju mer man pratar om det, ju mer inser man att många har problem med magen på ett eller annat sätt. Jag har varit så förskonad förut men inte nu längre. Är himla les på min mage faktis. :/

I morgon ska man till tandläkare också. Inte många rätt just nu. Får vara lite klagig känner jag.

Men jag får se fram mot kvällen då några kompisar kommer över och gör mig och småkillarna sällskap inför fredagsmyset!

Lovar bot och bättring - i morgon är en ny dag!

/BN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0