Mys på stan hela dan...





Va gott att ha goda vänner! Har haft en halvdag nere på stan med en nära vän. En vän som jag delat glädje och sorg med. Litet och stort, högt och lågt. En sådan vän som inte växer på träd. En som man vet att hon alltid finns där...hur livet än blir. Det är få förunnat att ha sådana vänner. Och jag har en hel bunt!!!! Härligt.

Vi fick i alla fall flera timmar ihop idag - ostört. Hade med mig minsta sonen som sov en lååång stund i vagnen(han brukar köra 30 minuters annars) och sedan satt lugnt och snällt och bara titta. Skönt.
Så vi hann fika, prata, strosa, kolla lite affärer och pratade lite till. Nu e jag påfylld med god vänenergi! (bra ord förresten)

Kvällen blir lugn.....hämtmat (kyckling i bröd för mig) och försök till mys framför Tv:n med större sonen. Den allra längsta i familjen ska få egen vänenergi med en av hans närmaste, när barnen lagt sig. =)

Så......det ser ut som en trevlig kväll också!

Hörs!

/BN


Kommentarer
Postat av: Stiiinooo

Ska bli kul att följa din blogg!! =)



Kram

2009-11-21 @ 20:48:18
URL: http://stiiin.blogg.se/
Postat av: Evert

Tack själv för en trevlig dag. Det måste vi göra om snart. Kram Eve.

2009-11-22 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0