mumsig middag hemma hos mamma

Ah...skönt. Magen är mätt. =)

Lillbrallan ligger i sängen och den större är snart på väg hem från mormor med farmor och farfar. Den mista blev så trött så vi åkte lite tidigare hem. Perfekt! Hann jag natta honom och sen ha tid för den stora. Sambon är och tränar. Hockey. (ja han är 30 +)

Middagen hos mamma bestod av lite bröd och sallad före (eller till) och sen en gryta med fläskfilè (magens första kött på en månad) med en massa godsaker i. Den var dock en del grädde i som jag snabbt fick ge avkall på. Till det kokt potatis och gott i glasen. Men inget med alkohol (söndag vettu)

Efter detta så fick vi färsk fruktsallad med vanlijglass (Fick hoppa glassen då tyvärr). Mums! Behöver verkligen all näring och alla vitaminer jag kan nu efter denna månad med magen i fokus och som bara krånglat.



Det skulle även bli kaffe och fika efter, men det hann inte lillbrallan och jag med. Vi begav oss hem! Å nu sitter jag här. =)

Har glömt att nämna det men jag har fått ett litet jobberbjudande! Bara ett litet (eller nja...inte så litet) men jag ska gör ett uppdrag fram till jul. Väldigt spännade och givande. Å de verkar som de ska gå i lås. Vi ska se. Allt är inte riktigt klart än.

En del kanske tycker det är tidigt att börja jobba när man har en son på 4 månader, men de är så få timmar och det kommer ge mig en boost och mycket input...å förhoppningsvis ska jag göra ett bra jobb också så andra kan få det de behöver. En win-win helt enkelt. ME
en allt e inte klappat och klart än.. Ska hålla er informerade. =)

På återseende!

/BN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0