" Ja e friiiiiii som fågel, fri som en fågel!"



Idag har äldsta sonen och hans bästa kompis varit på Rasmus på luffen! Jag och bästa kompisens mamma (som händelsvis råkar var en av mina bästa också) fick så klart hänga på. Riktigt trevlig dag men buss in till den kungliga hufudstaden för att inta en kunglig middag på ärade Mc D. Dagen till ära bjöd de alla små och stora gäster på kaffe och glass. Mycket uppskattat!

Därefter begav sig sällskapet vidare till Oscars Teatern. En mycket trevlig tillställning som varmt kan rekommenderas!

Hemvägen var tråkig tyckte sonen. " Jag hatar att åka buss". Hata är ett frekvent använt ord av honom just nu. Svart eller vitt, stort och smått. Liv och död. Så är de. Men när vi kom hem så var det en Barcelona-match på tv:n och då sken han upp! Va lite fotboll kan göra en kväll!

Själv är jag helt slut. Börjar bli förkyld igen. Gick det någonsin över? Hum......inte så konstigt när resten av familjen snorar och hostar på löpande band. Har för övrigt börjat en kur för magen med medicin (icke natur) Ska köra på den i 20 dagar för att se om magen stabiliserar sig och sen bygga upp den på nytt. Jag har försökt så mycket så jag kan lika gärna testa med detta också.

Veckan som kommer är halvlugn. Ska jobba på onsdag!!!Ska bli jättespännande!

På onsdag har även sonen avslutning på sin killgympa. Det blir trevligt!

Nu: sen middag/kvällsfika och sen bingen!!!

Tack och gonatt!

/BN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0