Grrrrrrrrrrrrrrrr....

Men nu e jag så förbaskad på en viss sort. Läkaren som inte har tid. Utan beter sig som om jag inte visste bättre. Hallå! You talking to me??

Citat Läkaren "men då hade det varit bra om du hade kontaktat någon av de läkare som din son har kontakt med...Jag hinner inte läsa din sons journal nu. Jag har mycket att göra"

Citat arg mamma: " jag ringde inte dig. Du ringde mig. Jag sökte inte dig utan en av vår sons läkare.

Citat Läkaren: "men då kan du ringa och försöka få tag på dina läkare. Jag fick bara en lapp i fickan att jag skulle irnga dig.

Citat arg mamma: " ´Jaaa...de är därför jag ringde i går och sökte VÅR läkare. OCh det är därför jag ringde idag för att söka VÅR läkare som kan vår son och kan svara på frågor och funderingar vi har kring honom. Jag vet inte varför jag blir uppringd av dig heller.

Suck!!!!!!!

Varför vara otrevlig när man bara söker stöd och råd??

Pisspotta på honom

/Ninjan som gör sig redo för fight.

Kommentarer
Postat av: Uffe

Skönt språk ni har att kommunisera på! Pisspåtta på dig!!! Hoppas inte den här svenskan sprider på sig! No bad feeling :)

2009-11-20 @ 21:59:08
URL: http://www.bloggen.fi/uffes
Postat av: BN

Nja...jag kommunicerade ju inte det till honom =)det var bara vad jag tänkte....när jag blev sur..:/

2009-11-21 @ 10:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0