God service ska alltid premieras! åh så lite Robinson förstås!

Nu måste jag bara skriva ett sista inlägg innan nattalampan släcks.

Ni som följt bloggen vet att vi vill boka en resa till Thailand, men att vissa läkare gör det svårt för oss. Det ska ju krånglas till och besväras och hållas på.

Då är det tur att det finns andra människor som tillhndahåller extra ordinär god service. Jag vill slå ett slag för en resebyrå som heter Jade Travel.

 
Bättre och godare service är svår att få. Jag har varit i kontakt med dem förr och just nu extra mycket pga att vi vill boka en resa. Måste bara få citera dem från ett mail jag nyss fick:

"Hej,
Tack för att du tar din tid och återkommer till oss! Eftersom det är ganska allvarliga besked vi väntar på tycker jag vi väntar tills du har fått svar från läkaren.Jag behåller platser till på tisdag 24 november som önskat.Det finns möjlighet att köpa ett avbeställningsskydd för 190:-/persI skillnad med skyddet som ingår med de flesta betalningskort så gäller det här OAVSETT anledning och fram till avresa (behövs inga läkarintyg)."


Detta är väl kanonbra service!?

Ni andra där ute som någon gång ska boka resa till Thailand, hör med denna resebyrå. De har ofta de billigaste och bästa reguljära resorna till Thailand tycker jag.




Nu till något helt annat:

Har tittat på Robinsson. Hmmmm.......Sambon sa" ja nu får vi se hur de går med jämnställdheten". Eh????De har ju fy tusan inte ett dugg med jämnställdhet att göra genom att dela upp det sådär med killar och tjejer i två separata lag.
Robinson Karibien. Foto: Daniel Ohlsson/TV4


Varenda kotte vet att vid fysiska tävlingar så kommer killarna vinna. Dhöööö. Killar har mer muskelmassa än tjejer. De vet alla.

Robinsom är dock ingen fysisk tävling på sikt. Den mest taktiska och smarte vinner. Ofta en underdog som ingen har tänkt på som vinnare från början. Pakter funkar ett tag men inte mot slutet.

I vår familj brukar vi roa oss med att gissa vem i släkten och ens närhet som skulle ha störrs chans att vinna eller gå längs i Robinson.

En sak vet jag i alla fall. Inte är de jag. Jag är för beronde av mat och sömn för att funka (borta efter 3 dagar...skulle ligga och frossa i ett hörn i ett gammalt sunkit vindskydd. De andra skulle rösta ut mig för att jag skulle vara den svaga länken). De som skulle tala till min fördel är de sociala spelet (tror att jag har nåt att komma med där)


En annan som inte skulle vinna är min sambo. Han skulle störa sig för hårt på hur andra är och så skulle han inte kunna dölja det. Tror att han kan gå till historien med värkldens sämsta pokerfejs. Men han är mitt lilla fejs. Det bästa.....


Tack och gonatt!


/BN

Kommentarer
Postat av: linni-rows

sv: Tack, det var så lite så;) vad gör man inte för sina kunder? ;) yes, make up i stora lass!

Kul att du har blogg! Gillar namnet:)



Kram

2009-11-21 @ 23:13:47
URL: http://linnirows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0