Änglavakt




Fick för en stund sedan veta att några av mina käraste släktingar varit med om en bilolycka. Alla klarade sig med livhanken. Vilken tur! Bilen blev bara skrot, men vad gör väl de när de fina människorna i den klarade sig utan större skador. Vilken lättnad!

Ibland stannar livet för en stund och allt går som i utlrarapid. Någon har tryckt på paus. Jag är så tackasam att de gick bra igår för er alla och jag tänkt på er varje minut sedan jag fick veta. Det kändes skönt att få höra din röst kusin! Som du sa så hade ni änglavakt. Tack änglar!

------------------------------------------------------------

Annars idag så har min dag rullat på ganska fort. Hann inte göra det jag tänke men hann helt andra saker. Som att göra lite fint inför advent (kom på i morse att de är advent i helgen och vi har tuuuusen saker inbokat) Så skulle de bli lite ljusstakar och julstjärnor framme, så var de tvugna att komma upp idag.

Lillbrallan behagade inte sova med än 30 minuterspass idag, men de funka ändå. Han är lite förkyld men vid gott humör.

Den stora har mest tagit det lugnt men efter middagen så hann vi med en match ute på gården (bandy). Ibland funderar jag. Ofta är jag ensam vuxen ute och spelar med min son. Eller min sambo. Särskilt om det är efter middagen. Ofta är andras barn med och spelar, men inga andra vuxna. Lite tråkigt tycker jag. Hade gärna sett några andra ute och rört på påkarna lite. =) Lite roligare för mig också och få vuxensällskap. Men jag kanske e konstig som står ute och slår efter en boll när kl är 17.30 och de är becksvart? =)

Det var den frisk luft jag fick idag + när jag hämta den stora på förskolan. Bättring till i morgon. Då får jag ta en långprommis ner på staden för att besöka bvc för 4 -månaderskontroll. Kul å se hur mycket han har växt på längd och bredd. Antar att de blir lite mat-prat också. (vi har ju redan tjuvstartat)

Nu ska jag surfta runt efter hotell i Ao nang!!!

Ses i morgon!

/BN


Kommentarer
Postat av: mia

Tur man har änglavakt någon gång Tänker på er Trevlig advent på er Hälsa alla Kram

2009-11-25 @ 07:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0