sjukstuga



Jaha. Inget jobb för mig idag. Vilket antiklimax. Var så laddad. Men Ville fick feber igår och det känns inte bra att dra iväg till jobbet och lämna både han och Olle till barnvakt. Jobbet får vänta.

Har sovit som uggla i natt - inget alls känns det som. Så är rätt sliten och trött idag. Men igår var det trevligt! Julfesten med jobbet blev lyckad. Trots att larmet i byggnaden gick och det inte gick att stänga av. Men om vi stängde dörren så hördes det inte så mycket. Vi inom socialtjänsten är inte så kinkiga. =)Sen kom Securitas och fick stopp på det hela.

En julklapp blev det också. En body lotion. Perfekt! Jag tror att min julklapp som jag köpte också gick hem.

Ja ingen gympa-avslutning blir det heller. Men Ville är cool. Han vet att det blilr mer gympa efter jul igen. Idag får han ligga i pyamas hela dagen och ha täcke i soffan. Äta vad han vill och va kung. =) HAn är inte så där jättedfålig än heller....så de ska nog gå bra.

Hörs då!

/BN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0